Kundeservice og

sperring av kort

21 08 35 00

Har du spørsmål om kredittkortet ditt eller noen av tjenestene? Sjekk først i spørsmål og svar-boksen. 

Kontakt oss

Telefon: 21 08 35 00
Fra utlandet: + 47 21 08 39 01

Åpningstider hverdager:
08:00 - 20:00

24-timers kortsperretjeneste
Nødkort og nødkontanter.

Postadresse:
Santander Consumer Bank AS
Strandveien 18, Postboks 177
1325 Lysaker

 

Betalingsinformasjon

  • MOTTAKER: Santander Consumer Bank AS, PO Box 177, N-1325 Lysaker, Oslo
  • TIL KONTO: 9750.06.31000
  • KID: Vennligst påse at innbetalinger gjøres med KID-nr som er oppført faktura.
  • FORFALL: Den 20. i hver måned
  • IBAN: NO2297500631000
  • SWIFT: ESSENOKX

Konkurranse regler 

Her finner du regler og betingelser for våre konkurranser.  

Gjett og vinn 

Konkurranseregler vinn Tottenham billetter

 

For å motta invitasjon til Gjett & Vinn på du ha samtykket til å motta e-post fra Santander Consumer Bank. Dette kan endres i kundeprofilen på Min Side.

Spørsmål og svar

Mange lurer på dette

Svar:

Nei, vi har fast forfallsdato 20. hver måned for alle faktura.

Svar:

Vi tilbyr på det nåværende tidspunkt ikke eFaktura eller Avtalegiro. Vi tilbyr derimot e-postfaktura. Dersom du i dag mottar faktura i posten, kan du endre til e-postfaktura ved klikke på Send melding og fyll ut kontaktskjema til kundeservice.

Svar:

Dersom du ønsker en ny vurdering av kredittgrensen din kan du ta kontakt med kundeservice på telefon 21 08 35 00.

Svar:

Det er kun mulig å få betalingsutsettelse på faktura som forfaller inneværende måneden. Dette forutsetter blant annet at du ikke har hatt betalingsutsettelse de siste 6 måndene og at du ikke har mottatt betalingspåminnelse de siste 3. For å søke om betalingsutsettelse, klikk på Send melding og fyll ut kontaktskjema til kundeservice.

Svar:

Dersom innbetalingen din ble registrert etter månedsskifte, var ikke denne registrert før vi produserte ny faktura. Du kan trekke fra det innbetalte beløpet på den fakturaen du har mottatt.

Faktura og innbetaling

Usikker på KID, forfallsdato eller andre fakturadetaljer? Vil du vite om pengene du har overført er kommet inn?

Slik gjør du det

Kontakt reiseforsikring

Har du behov for å kontakte reiseforsikringsselskapet? Codan forsikring har døgnåpent.

Se kontaktinformasjon

Kontofon

Kontofonen er tilgjengelig 24 timer i døgnet på nummer 815 68 550, tastevalg 2.

Les mer om kontofonen

Sikkerhet

Med kredittkort handler du trygt.
Men sørg for å følge god praksis for sikker bruk.

Les mer om sikkerhet

Reklamasjon

Her finner du alle dokumenter og kontaktpunkter du trenger for å reklamere til oss.

Les mer om reklamasjon

Angrerettskjema

Her finner du angrerettsskjemaer for alle våre tjenester.

Se angrerettskjemaene